CHESTIONAR PRIVIND SATISFACTIA PACIENTULUICHESTIONAR PRIVIND SATISFACTIA PACIENTULUI
Acest chestionar este menit sa ne sprijine in ameliorarea performantei activitatii spitalului; raspunsurile la acest chestionar raman anonime.
1. Cand ati intrat prima data in aceasta unitate ce impresie v-ati facut? Bifati trei cuvinte care descriu cel mai bine situatia din acel moment din unitatea de primire. Curatenie Lux Aglomeratie Dezordine Mizerie Disciplina Liniste Saracie Altul……… Altul………
2. Cum ati ajuns sa apelati la internare in spitalul nostru? Bifati una din variantele de raspuns: Ati venit la recomandarea unor prieteni Ati avut trimitere de la medicul dumneavoastra de familie Ne-ati descoperit pe Google / Facebook
3. Ati mai fost internat in acest spital alta data? Nu, sunt la prima internare Da, la alt medic Da, la acelasi medic
In cadrul acestei internari, puteti spune ca: Da Nua. Ati fost primit cu amabilitate de la inceput? b. Ati fost condus la explorari, proceduri ? c. Ati fost condus la internare de la receptie pe etaj ? d. Ati fost informat pe intelesul dvs. despre boala, tratament, prognostic? e. Fiolele s-au deschis in fata dvs.? f. Ati sesizat orice forma de conditionare a ingrijirilor de care ati avut nevoie (vi s-au cerut bani de catre angajatii nostri)? g. Ati simtit nevoia sa recompensati prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multa atentie din partea acestora?
Apreciati calitatea serviciilor mentionate mai jos primite de catre dvs.Serviciul Nesatisfa-catoare Buna Foarte buna Nu am beneficiat/observatAtitudinea personalului la primire Atitudinea personalului pe parcursul sederii dvs. in unitate Ingrijirea acordata de medicul curant Ingrijirea acordata de medicii de garda Ingrijirea acordata de asistentiNumiti asistentul/asistenta favorit/favorita
Ingrijirea acordata de infirmiereNumiti infirmiera favorita
Calitatea meselor servite Calitatea conditiilor de cazare – salon (dotare, facilitati) Calitatea grupurilor sanitare (bai+WC) Curatenia in ansamblu
Cum evaluati calitatea ingrijirii acordat de medicul cu care a-ti discutat pe toata perioada internarii ?………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Tinand cont de toate cele mentionate mai sus, cat de multumit sunteti/ati fost?Nemultumit Multumit Foarte multumit
Daca ar fi sa aveti nevoie de un serviciu medical disponibil in aceasta unitate v-ati intoarce aici?Nu- de ce ? ……………………………………………………………………………………………………………….. Poate da/poate nu- de ce ?…………………………………………………………………………………………………..Da ……………………………………………………………………………………………………………………………………
Daca un apropiat, un prieten sau alta persoana ar avea nevoie de un serviciu medical despre care stiti ca este disponibil aici i-ati recomanda sa vina?Nu- de ce ?………………………………………………………………………………………………… Poate da/poate nu- de ce ?………………………………………………………………………………… Da ………………………………………………………………………………………………………………………………………
Dupa toata aceasta perioada petrecuta aici, care este lucrul pozitiv care va vine in minte? Ce v-a placut cel mai mult?…………………………………………………………………………………………………………………………………… Dar negativ? Ce nu v-a placut?…………………………………………………………………………………………………………………………………… Va rugam sa ne dati sugestii de imbunatatire, de dezvoltare a activitatilor din Spital……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Dupa internare va rugam sa ne spuneti ce nevoi urgente mai aveti ?……………………………………………………………………………………………………………………………………………. Elemente de socio-dermografie (incercuiti situatia care vi se aplica)a. Sexul: Masculin Femininb. Varsta: < 20 ani 20-29 ani 30-39 ani 40-49 ani 50-59 ani 60-69 ani 70 ani si pestec. Mediul de rezidenta: Urban Rurald. Ultima scoala absolvita: Primara (4 clase) Gimnaziala Liceu Facultatee. Starea civila: Casatorit Necasatorit ConcubinajVaduv Divortat
NOTA: Colectarea informatiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor art. 12 din Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare.